Petra De Roos neemt de dagelijkse leiding van LDV United voor haar rekening.

Vanaf 1/2/15 is Petra De Roos Managing Director van LDV United. Petra startte als stagiaire bij LDV in 1997 en werd daarna account executive op klanten als JBC, Sunsnacks, Jobat, … Ze groeide door tot account manager, account director, client service director / coo.

Petra leidt ook de divisie sector challenges bij de ACC (de vakvereniging van de communicatiebureaus).
Hier is zij onder meer initiatiefneemster van het succesrijke event  "Sint-Canneke".

Harry Demey blijft ceo en zal zich nog meer toeleggen op zijn rol als brand inspirator.

Harry Demey

Ik ben blij en tegelijk fier dat LDV een onderneming is waar je van stagiaire kan doorgroeien tot Managing Director. Petra is al jaren mijn rechterhand en ze is meer dan klaar om de dagdagelijkse leiding van LDV United over te nemen. Het geeft mij ook de kans om nog meer tijd te hebben voor wat ik het liefst doe: mensen en merken inspireren. Met de promotie van Petra kiezen we ook voor een duurzaam model.
Petra kent de waarden van LDV door en door en zal deze koesteren.

Petra De Roos

Ik ga deze kans met beide handen grijpen. Ik voel mezelf 100% LDV.
Samen met Bart Gielen (creatie) en Kristof Janssens (strategie) en een 40-tal collega’s zijn we klaar om in deze boeiende tijden LDV United verder te laten groeien.  LDV United is door de jaren heen ook mijn baby geworden.  Ik ben trots dat ik deze kans krijg.

Over LDV United

LDV United is een full-service reclamebureau. Met klanten als Opel, Red Bull, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, Kind & Gezin, Zorgbedijf Antwerpen, Sunweb, Q8, Come a Casa, Universiteit Antwerpen, ... LDV United maakt deel uit van het beursgenoteerde WPP.
In 2014 telde het bureau 40 medewerkers en realiseerde het een bruto inkomen van 5 125 000 euro.

Image credits: Niko Caignie