10 shortlists voor 4 verschillende klanten, waarvan er 7 verzilverd werden. Dat zijn de mooie cijfers van LDV United na het gala van de CCB 2014. Driemaal brons, tweemaal zilver en tweemaal goud zijn de nog mooiere kleuren die daarbij horen.

 De organisatie maakte er opnieuw een prachtige gala-avond van, en deze kreeg voor LDV United en hun adverteerders nog meer glans door het behaalde edelmetaal.

 Zo werden de unieke abri’s met kindertekeningen van “Merci om trager te rijden” voor Stad Antwerpen bekroond met een bronzen hoedje in de categorie “Outdoor billboards”. De spraakmakende “Behind the science” documentaire op National Geographic voor UAntwerpen behaalde tweemaal zilver en éénmaal brons. Dat gebeurde in “Best use of television”, “Integrated” en “Film: other screens”. In de categorie “Copywriting” bekroonde de jury slechts 2 campagnes. LDV United haalde hier brons binnen met de radiospots voor de sportgidsen van Het Nieuwsblad. En de “Opel Gabriel”-campagne zorgde voor de gouden kers op de overigens heerlijke buffettaart, met een gouden hoedje in de categorie “Direct” én “Design and packaging”.

Het is een mooie beloning voor een jaar lang straf samenwerken tussen LDV United en hun klanten, en een prachtige stimulans voor de toekomst.

1 Comment